vineri, 20 ianuarie 2012

Vesti bune de la Iasi!!

Azi a fost o zi lunga pentru noi, atat din cauza faptului ca ne-am trezit la 5:00, cat si din cauza emotiilor imense. Dupa cum v-am zis azi urma sa aflam cu certitudine daca Stefan aude. Am ajuns in jurul orei 9:00 la Spitalul Clinic de Recuperare din Iasi, nestiind cat va dura examinarea. Acolo am gasit un medic ORL-ist foarte bun si un om extraordinar. Imediat s-a ocupat asistenta de noi, facand examinarea pentru care ne-am dus. Ne-a tinut un pic in suspans pentru ca la urechea stanga nu iesea analiza cum trebuie, dar doar pentru ca nu statea linistit. Ne-a ajutat Dumnezeu si nu a fost nevoie de anestezie, iar examinarea a iesit pozitiva. Stefan aude cu ambele urechi, lucru care ne-a bucurat enorm de mult. Insa mai avem un hop, pentru ca s-a descoperit ca are polipi destul de mari si il impiedica la respirat. La aceasta interventie nu mai scapam fara anestezie pentru ca ne-a asigurat medicul ca el lucreaza doar cu anestezie generala. O sa trecem si peste asta! Speranta avem pentru ca Dumnezeu e mare si azi ne-a mai dat un pic, scotandu-ne in cale oameni minunati. Multumim din suflet dr. Cozma Sebastian de la Spitalul de Recuperare din Iasi (il recomand cu caldura oricui are nevoie) si dr. Rusu de la Clinica Arcadia din Iasi! Nu v-am uitat nici pe voi, prieteni dragi, care ne-ati fost alaturi cu sufletul si numai cu ganduri bune! Va multumim din suflet si va rugam sa ne fiti in continuare aproape, asta ne da forta sa mergem mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu