joi, 8 martie 2012

Inca o reusita!

Pe 6 martie am avut programare pentru operatia de polipi si reductie de amigdale. Am ajuns la clinica Arcadia din Iasi plini de emotii. Am fost luati in primire de catre o echipa excelenta: medicul care l-a operat, medicul anestezist, cat si asistentele. Au avut foarte mare grija de el, dat fiind si starea lui speciala. Operatia a durat in jur de o ora jumate, dupa care a fost adus la terapie intensiva. Operatia a fost reusita, insa nu se mai trezea din anestezie. Daca un copil sanatos s-a trezit din anestezie in cel putin 15 minute, lui Stefan i-au trebuit in jur de 5 ore. Am stat intr-un pic de stres pana l-am vazut ca deschide ochii. Dumnezeu a fost cu noi si si-a revenit fara sa fi pierdut din achizitiile acumulate datorita kinetoterapiei. A doua zi dimineata a inceput sa manance fara probleme si totul a revenit la normal. Il avem sub supraveghere in caz de posibile sangerari, insa pana acum starea lui este buna; deja incepe sa respire mai bine. Dupa zece zile vom merge din nou la control pentru a vedea daca e totul bine.
Multumim din suflet celor care ne-au ajutat sa facem posibila aceasta operatie si domnului Dr. Rusu Daniel si echipei cu care a lucrat! Il recomand cu caldura celor care au nevoie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu